C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
Today.
08 May, 2012 • 23:46 • 0 comments
Assalamualaikum! x


Woah, cutenya Baek Hyun! (: can die..... dia happy jadi aku kena happy. Haha. Lolwhut.
So, tadi paper english. Tak-senang-sangat dan tak-susah-sangat. Emm entah. Paper one je. Paper two harem. Susah!!! ): redha. Aku redha berapa dapat pun. Wuu. Esk takde paper, yay suka sikit. 
Tapi masih datang sekolah. Kena belajar akaun dengan Zo0oOO~ kau tak marah kan aku taip cemni?
Nk kongsi satu benda, sebelum aku pindah haritu, Qila ada pesan dan masih lagi segar sampai sekarang. *clap clap* Dia kata....kalau aku dah pindah sekolah baru, mesti aku dapat ramai kawan. Now dah faham (: x
Rasa nak nangis pun ada bila ingat balik. Kenapa dia cakap camtu? tsk tsk. I lahv u so much!!! :')
Ok dah itu je. Tak tahu lah kenapa sangat excited dan hyper hari ini. Asyik ketawa je. Penatlah.
Ni semua sebab sally, may, atin, zu, dan ramai lagi. Tak benti gelak masa exam. Hahaha.



Maaf diatas gambar yg macam apa ni. Kami suka berangan. Lagipun, duduk office mak bosan gila ah. Bayangkan tiap hari cemni, balik pukul 6.30. Huu. Bayangkanlah. Hahahaha. Tapi best dapat beli coolblog Oreo Vanilla tiap hari. Sally jeles tak? (: Hee.



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.
  • Kpop Wave!
  • Life....
  • Turning 16!
  • Classmate!
  • Esok. Saya cuak.
  • U know me?
  • Lazeyyyyyh Saturday
  • Ok..........................