C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
School. Exam....
17 May, 2012 • 00:54 • 0 comments
Assalamualaikum, eergh. Siapa je tak bengkek bila kita senyum dia balas jelingan tajam. Yay, saya dah kena. Yayyyyy. lol. Tak fahamlah. Kenapa sebenarnya, memang. Cerita kat blog, kat twitter, facebook apa lagi memang tak habes. Sebabtu kena settle dengan baik. Ah saya kan baik hati. Biarlah. Let it go, yasmin. Let it go.

Dah. Nk cerita pasal exam!!! Buat masa ni semua okay je. Kecuali add maths dan akaun. Aaa takut. Taknak datang sekolah lah cemni. ): Next week ada lagi, ekonomi asas dan agama. Memang satu haram pun tak baca lah kan. Kalau dah berusaha, tapi tak berjaya. Nk buat camne, tak ada rezeki. (: Taknak berharap sangat pun. Taknak struggle, study over sangat. Otak kita perlukan rehat. Mana boleh nak push, sumbat semua je. Takleh ah... Bukan nk give up, cuma nak jadi mcm biasa. Tension-tension pehal? Untunglah saya ambik subjek simple-simple je, ikut kemampuan katanya. Saya tahu! saya takleh bawaklaa pure science. Masa kat tigs, setiap hari study. 24 hours fikir nak pandai, nak berjaya. Bayangkanlah eh. Tapi...result tetap camtu. Tak teruk. Tak terror. Eh taktahulah. Biasa-biasa. Saya tak pandai sangat pun..... ^_^ & That's why saya pindah 'sekolah campur'. Dah penat duduk asrama bertaun-taun. Fuh! *lap peluh* Kini saya bebas. Duduk dengan family. Oyeah ~


"Perempuan yang banyak cakap dan banyak gelak, adalah perempuan yang pendiam bila ada masalah. Dan banyak menangis, dalam diam...." - Ustz Azhar Idrus.

Lately, kenapa asyik rasa sakit hati je ah? Musim ke apa. Jap itu, ini pulak. Haish. Ya Allah, kuatkanlah iman hamba-Mu ini..... :') Hmm sakit hati dengan adik sendiri. Eeee geram siot. Kenapa dia balik. Tak suka bila dia balik, bilik dia sepahkan. Rumah lagi takyah cakap. Malasla nak fikir. t(-__-t) huuuuuu. Maaf salah silap. bye. Salam.


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Today.
  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.
  • Kpop Wave!
  • Life....
  • Turning 16!
  • Classmate!
  • Esok. Saya cuak.
  • U know me?
  • Lazeyyyyyh Saturday