C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
So sad.
23 May, 2012 • 22:35 • 0 comments
Assalamualaikum, hey.

Kabare waras? haha. So, semalam last paper. Last payyyperr. Lol. Ekonomi asas, dahla. Aku malas nak komplen nak riak nak bangga lagi apa? Sorry kalau sebelum ni aku macam show-off je aku study, tak semua orang suka kan. Ah people people~ *kesah.jpg* Gini lah ceritanya, dapat kertas addmaths tau smlm. Fuyo. Aku dapat sikit je. Mmg sedih. Dahtu, markah kali ni lebih down dari first-term. Eh tak mcm bengek bengang pulak aku kan. Ada makhluk Allah ni....haih. Tak tahu smlm memang aku sensitif sangat bila dia sentuh pasal addmaths sikit. Terus air mata ni berjurai. Gila ah~ Pes taim tau aku cemni hahah. Dekat kelas jugak aku nangis. Ko hengat aku tak malu kew nanges dpn k0wg?,, *tutup muka* D': Kalau kau berada tempat aku pun, kau bukan terasa je, nangis teruslah. SAKIT HATI. oh sakit sekali~ Tapi aku malas nak besarkan benda kecil. Takleh blah, orang yg buat aku nangis ni tak sedar pun aku nangis sebab dia. Hati kering ah mu ni. Atlast dia tahu. Aku tak kisah. Yg penting dia dah minta maaf, aku dah maafkan. So.....the end. Drama kelas 4A1 dan habis. *tutup tirai*



Balik je sekolah, terus nampak kereta abang. Abg ke? haha. Masa masuk kereta tu, dia tanya "Tak lawo ah muka kau, nak nangis bagai. Asal do? Org lain happy je last paper." Me: "Takde apeee. Addmaths aku teruk" dia jawab "Rileks. Aku dulu lg banyak fail dari kau. Ee kecoh ek pompuan?" *jeling tajam* Sampai office, mak pulak tanya, tapi abang yg jawabkan. Dia tak marah pun. Yeah, nasib baikla. Terus pergi kluang parade. Beli......coolblog oreo vanillaaaa!! (; xx hihi. Thats all.

Kalau nak gurau pon tengok masa la doh. Jgn cakap main lepas je. Haish. Nasib baik kau laki. Kalau sekolah pompuan pun, aku sakit hati terasa or what tak pernah sampai nangis. Dasyat. Bye! (:


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • School. Exam....
  • Today.
  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.
  • Kpop Wave!
  • Life....
  • Turning 16!
  • Classmate!
  • Esok. Saya cuak.
  • U know me?