C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
Holidays
07 June, 2012 • 02:12 • 0 comments
Photobucket

Assalamualaikum........ dan hi.

Dah lama nak update tp asyik tangguh je hihi. So.... ok, cuti macamne? Mesti best dpt jalan-jalan. Untunglah. Aku duduk rumah je. Tp duduk rumah banyak benda aku buat. Mcm minggu lepas, khamis dan jumaat aku ponteng sekolah jadi aku cuti awal (: Best!!! sabtu, ahad... takde pape. Isnin pun sama. Hari selasa pergi bp, teman abang aku hantar adik pergi kelas tambahan. Dorang kena datang sekolah kesiannya. -__- tak kisahlah tapi nk tunggu dia balik kitaorang (aku, abang, adik yg kedua) singgah kampung kejab kat Minyak beku. Sangatlah rindu... dah lama tak balik sejak atuk meninggal awal bulan 2 mcmtu. Rumah tu sekarang makcik aku yg duduk. Keadaan dan suasana memang lain bebenor. Kalau dulu atuk ada....rasa sangat kehilangan dia. )': Life must go on. Dlm pukul 12.30 kitaorang gerak pergi bpmall hehe. Tak buat apapun. Aku teman abang and adik main game kat atas sampai pukul 1.30 baru pergi tigs jemput adik paling ngada tu :p Terus balik kluang!!! Bayangkan penatnya. Adik aku punya pemalas taknak datang dah kelas lepastu. Siot je kan padahal nk PMR? Rabu...Khamis.....duduk office. Teman mak kerja buat akaun. Ceh konon. Aku main internet je adalah! hahahaha. Tp best. Sebelah je dgn kluang parade, mintak mak duit terus beli oreo vanilla. Terbaik ^^. Jumaat semua duduk rumah, oh well adik beradik lima. So mmg riuh ok rumah aku. Masing-masing cakap nk jerit je haha k.  Sabtu, ahad tak pi memana. Duduk rumah again & again lol. Apa lagi layan kdrama la. Aku, farah, piya. Tidur lebih kurang 2 3 pagi gitu semata-mata nak tengok Fashion king. Hehe. Tak sempat nak tengok Love rain. Erm bila fikir malaslah. Theeeeeeeeeeeeeen minggu ni, cat rumah. Yay! Haha sumpah best. Bukan selalu dapat kumpul sama-sama. Aku tak cat, tolong sikit je dah penat. Aku cuma main cat kat tangan, conteng tu conteng ni. Cat kapur beranilah aku buat. Senang basuh kan. (: 

Photobucket

Eh apa ni. ORANG TUA. haha sorry k aku pantang sikit nampak camera.
So dia jadi macamni. Gedik. (: Abang aku dapat kptm kat KL, oh KL.... haha. Mcm ne eh? mula-mula tu ada ah rasa 'bagus gak kau pergi semak je duduk rumah' tapi sebenarnya sedih-lah-jugak-bolehla. Hmm takpelah. thats all. Bosan? Sorry.......... >:(




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • So sad.
  • School. Exam....
  • Today.
  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.
  • Kpop Wave!
  • Life....
  • Turning 16!
  • Classmate!
  • Esok. Saya cuak.