C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
unproductive sunday.
23 June, 2012 • 03:21 • 0 comments
Assalamualaikum.

Bosannya hari sabtu. Duduk rumah memang bosan. Bukan itu yang aku nak cerita, sekarang ni aku mula rasa macam... tertanya-tanya kenapa mak aku tak bagi aku keluar dgn kawan-kawan? dulu aku tak kisah. tapi sekarang aku rasa.... sedih. mungkin sebab dia risau. yeah tak boleh bagitahu tapi benda ni tak semua orang tahu. Tak payah lah cerita. Hari sabtu, mak aku masih bekerja. Aku bangun lebih kurang pukul 6pagi utk solat subuh lepastu tidur balik, lepastu bangun, lepastu tidur, lepastu aku sedar mak aku tengah buat sarapan. Aku tanya mak, 'Kerja lagi?' aku lupa yg soalan tadi sebenarnya sensitif, dan boleh buat mak aku takde mood. Mestilah dia kena kerja. Walaupun hari sabtu. Mak aku tak marah, dia cuma suruh aku basuh, sidai kain dan kerja-kerja rumah lain. Anak dara, semua kerja tu biasa. Terus mak aku pergi kerja. Aku cuma bergerak perlahan-lahan dari dapur ke bilik. Satu soalan terbayang-bayang di kepala. Kenapa... kenapa mak tak bagi kita keluar. Kita nak keluar. Takpelah. Lain kali kan boleh. Lebih kurang pukul 10 semua kerja tu dah siap. Aku terus bukak laptop utk on twitter haha itu perkara utama. Terasa bosan. Tiba-tiba nak buat satu benda yg menarik. Aku bukak youtube, dan search 'teentop-to you (shocking version)' aku meneliti video tu sampai habis. Sesudah itu, aku terus kunci pintu bilik dan try semua dance tadi. Agak susah. Memang susah. Sampai satu tahap, satu badan berpeluh. Penat tapi best. Aku try dance lain. Minah kpop, semua lagu tahu ye dak? kbai. Lagu kedua, hush-Apink. Hehe lagu ni comel jadi aku dance pun cara comel dan gedik sebenarnya *lempang diri* tengah sedap aku dance. Adik aku ketuk pintu, dia tanya aku buat apa. Tapi aku tak cakap aku dance, malunya nak ngaku. Aku bukak pintu. Adik aku buat muka pelik sambil tengok atas bawah, aku agak gelabah tapi aku relax. "Apa kau buat ni? basah satu badan! Euw menakutkan seh..." Aku tak jawab. Aku cuma tanya dia nak apa. Sakit hati sebab dia kata dia sengaja nak ketuk pintu. Nak pinjam laptop. Masatu memang nak cekik leher dia tapi adik mestilah sayang. Lol.
Tengahari: Sebelum pergi, mak aku dah masak nasi. Nasi je, lauk takde. So aku ingat dia suruh aku masak ke apa. Belum sempat masak, abang aku balik. Dia belikan lauk. Tapi aku tak makan, tengok adik-adik aku berebut pun dah kenyang okay. hahaha. Penatnya nak taip, kalau bosan memang panjang camni. Ok lah itu je kot. Bye semua! xoxo


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • special
  • Holidays
  • So sad.
  • School. Exam....
  • Today.
  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.
  • Kpop Wave!
  • Life....
  • Turning 16!