C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
2 days.
27 June, 2012 • 02:31 • 0 comments
*sekolah ku yg tercinta* PUIIII haha.
dua hari tak datang sekolah, *tepuk tangan* semuanya sebab nk hantar abang aku kat kptm Cheras, kolumpo. hahah. Best tapi penat. malas nk cerita tapi ada gambar! Sat eh sat.... *hirup kopi*

edit gambar yang melampau. Ampun ya.

yasmin.

adik, FAIZ. Kaki bola. Kaki terajang. Kaki gaduh tp sebenarnya pemalu gitu hakhak.

adik, me, abang. *lambai tangan* haha dia dah duduk jauh dari family wua wua....

me, and si-comel-kuat-perasan SOFEA. hikhik.

hy3p!,! kam1 sh0m3l KaNsS?,, ahakz

"Muka mintak KAKI" -abang

apa masalah dia ni? Berangan. Tak habis-habis. Ikut siapa lah ni hahaha kbye.

yasmin sentiasa eksaited dan teruja bila nak ambil gambar. weehuu.

So, itu je. Bilik abang aku dah kosong. Rumah aku pun terasa kosong. Kalau tak, setiap hari dia bebel suruh kemas rumah. Mak aku pun tak camtu hoho teruk tak? Aku lah kot yang teruk sebab malas punya anak dara luls diam ah k... *baling pasu* konklusinya, gembira betul masa dua hari tu dapat dipenuhkan dengan sebaik mungkin. Eh apa ayat aku. Ye gembira sangat sampai banyak benda tertinggal kot. homework lagi takyah cakap eh takpe. Padan muka aku ha-ha-ha. Suke? Lempang kang. Bila pagi tak sedar dah petang. Jumpa bantal masa nak tidur je. Banyak makan. Hihi forever eat! Born to be that. *tutup muka* tapi mak aku tegur aku dah berisi, *nangis belakang pintu* k.... ): kena jaga makan ah sikit. hm hm. ): thats all. bye! 












PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • unproductive sunday.
  • special
  • Holidays
  • So sad.
  • School. Exam....
  • Today.
  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.
  • Kpop Wave!
  • Life....