C L O U D ;
ABOUT ENTRY TWITTER FACEBOOK BLOGSKIN
Soal hati.
03 August, 2012 • 20:11 • 0 comments
Assalamualaikum. 

Lamanya tak update blog ni. Berhabuk dah. Haha menipu. Mimpi apa aku ni update blog bagai? eh aku ada benda nak cerita. Hurm taknak baca pun takpe. Sebab semua ni random, maaf kalau ada terasa ke apa. Aku pun fikir dekat beratus kali nak post ke tak. K macamni, aku rasa macam kat dunia ni aku sorang je perempuan yang tak pernah merasa cinta. Tak pernah merasa ada boyfriend. Macam aku je? rileks lah. Aku okay. Tak sedih. Dulu pun sekolah perempuan, kau nak usha siapa je woi? hahahaha just kidding. 

Bila aku dah form4, hikhik *gedik* mula sekolah campur atau sekolah ada lelaki. Baru aku faham. Oooo apa yg aku faham? Erk. Maksudnya, aku ada crush! Woohoo tahu tak crush tu apa? sedih hidup kalau tak tahu muahaha. Semua tu normal. Biarlah aku bagitau crush tu sebenarnya orang yang kita suka/minat, tapi kita tak berniat pun nak memiliki dia. That's it. Aku saja je. Heheh. Urm kalau cakap pasal boyfriend? Aku tak ada. TAK ADA. Taknak pun........... *jeling* ada orang cakap 'Kau tak risau ke kalau kau jual mahal sekarang, nanti takde orang nak kat kau?' Heh, buat apa nak risau. Jodoh itu semua rahsia Allah. Kalau ada, ada ah. Jgn risau sangat lah. Aku pernah baca statement ni 'Jodoh tu memang di tangan Allah, tapi kalau tak cari sama je' I get it. Ehem siapa kata aku tak cari? aku cari cuma aku tak menunjuk je. Kalau orang tu betul-betul nak kat aku dia akan tunggu aku. Dari situ boleh nampak kesetiaan dia. Ops, jangan memberi harapan pulak.

Salah satu sebab aku taknak terlibat dgn semua ni, hmmmm tkyah tengok orang lain. Family aku sendiri ada yang terjerat dgn cinta. Tak perlu cerita lebih-lebih. Srsly, aku menyampah kot orang yang terlalu obses dengan boyfriend sendiri. Apakah.. Kau dah ada dia cukup ah. Bukan aku nak tahu bebanyak pun pasal dia. Btw paling sakit hati hidup single ni bila ada org cakap 'Kau single sebab tunggu boyfriend kau kat korea ke? Mmg tak ah!' So what? IDGAF siapa yang bagi pandangan macam ni. Bongok ke, aku ada masa depan. Memang aku minat korea. FANATIK korea. JIWA korea. Aku gila dgn muka cute dorang but hell who cares? Ada ke aku nak bodohkan diri kahwin dgn dorang. Ahaha biar mimpi sampai ke bintang lah jawabnya. Sedih doh orang macamni. Langsung tak fikir perasaan orang. Aku sakit hati pun aku diam sebab kau membe. Kalau bukan membe pun aku diam je kot. Mulut orang bukan boleh tutup. Tutup telinga, pejam mata.

Haaa kalau dah cakap pasal korea. Ehem sorrylah siapa yg terasa. Aku memang sumpah tak suka orang kutuk korea itu ini. Sumpah weh :/ Sebab kan benda ni je, aku ingat kau sampai mati. Mak aku kata aku dah gila sangat ngan dorang. Tapi aku tak kisah yg penting dia percaya anak dia masih ada pegangan agama. Aku tak kisah mulut orang cakap apa. (kisah jugak sebenarnya) Restu ibu bapa ni penting. Ingat ni. 5 tahun berturut-turut aku duduk asrama. Dari sekolah rendah sampai menengah. *kisah pulak kau* Mak aku cakap 'Jangan bercinta masa sekolah! Pergi sekolah untuk belajar!' Aku ikut. Start aku form3, 'Jangan tengok kpop!' Aku ikut. Now, 'Jangan guna handphone! Nanti menggatal je kerja bukan belajar!' Aku ikut. Heheh aku boleh hidup tanpa semua ni nasib baik boleh layan kpop lagi. Thank God. Dah sekolah campur, mak aku bagi macam-macam peraturan dekat rumah. Ye ah sebelum ni aku duduk penjara je mana pernah duduk rumah. Kini aku bebas! ok diam. bebas ah sangat. Mak aku ni strict orangnya, semua benda dia ambil kisah. Even orang yang aku kawan pun dia sibuk nak tahu hahahaha mana ada sibuk dia cuma takut anak dia kawan dengan anak bangla je, eh? 

Mak aku pernah cakap "Takpe min, kalau tak bahagia kat dunia, bahagia kat akhirat!" Me, "Betul....." Aku rasa nak meleleh je time tu. Tuhan je tahu apa aku rasa. Aku tahu dia cuma nak jadi yang terbaik untuk anak-anak dia. So, aku pun kena jadi yang terbaik buat dia! Aku buat apa sahaja untuk kebahagiaan dia. Insyaallah (': Sorry aku post panjang-panjang, kalau bosan sorry eh. Bye.......

Looking forward for UK2! Wish me luck (:


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 12 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;


" Change with yours "

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • Rindu
  • 2 days.
  • unproductive sunday.
  • special
  • Holidays
  • So sad.
  • School. Exam....
  • Today.
  • Badan sakit. Hati sakit.
  • Hati.